A. in strijd met de waarheid werkzaamheden geschreven (zoals volgt uit bijlage 1);
B. dit herhaaldelijk gedaan;
C. de daarmee ‘gewonnen’ tijd gebruikt als vrije tijd voor zichzelf en daarvoor dus ten onrechte loon ontvangen;
D. hierdoor misbruik gemaakt van het vertrouwen dat cliënte moet hebben in een medewerker die in de buitendienst werkzaam is;
E. klanten laten betalen voor uren die niet zijn gemaakt (voorzover de kosten van de betreffende werkzaamheden niet zijn verdisconteerd in een algemeen tarief voor de betreffende klant);
F. geen/onvoldoende gehoor gegeven aan de inhoud van de officiële waarschuwing van 2 februari j1.: om zich beschikbaar te houden voor niet-planbare werkzaamheden als storingen (zoals op 4 juni j1.);
G. de op 4 juni jl. opgesloten liftgebruikers onnodig blootgesteld aan gezondheids- en veiligheidsrisico’s;
H. door niet of te weinig beschikbaar te zijn de (werk)druk bij collega’s vergroot;
I. door niet of te weinig beschikbaar te zijn de druk op de organisatie en planning van Orona onnodig vergroot;
J. de (commerciële) reputatie van Orona geschaad door op 4 juni j1. niet direct beschikbaar te zijn voor het verhelpen van de opsluiting;
K. Orona schade toegebracht doordat Orona op 4 juni jl. voor de opsluiting tegen betaling de brandweer heeft moeten inschakelen;
L. op 27 mei jl. de instructie van zijn leidinggevende genegeerd om communicatie over beschikbaarheid voor storingen en opsluitingen telefonisch te berichten aan de leidinggevende (en dus niet per e-mail);
M. in zijn uitingen naar cliënte, de beantwoording van de vragen en uw berichten geen blijk gegeven de ernst hiervan te zien.
(…)