Diezelfde dag (25 augustus 2015) is [handelsnaam] telefonisch benaderd door een medewerker van [eiseres] en heeft er een een gesprek plaatsgevonden met [B] . Van dit gesprek is een geluidsopname gemaakt waaruit de inhoud van dit gesprek blijkt:
[B] :
“Goedemiddag u spreekt met [B] , [handelsnaam] .”
[eiseres]
: “Dag, u spreekt met [D] , goedemiddag.”
[B] :
“Hallo”
[eiseres] :
“Ik ben nog even van de Nationale Zorggids, de afdeling administratie.”
[B] :
“Ja”
[eiseres] :
“Ik was op zoek naar, of ik ben op zoek naar mevrouw [gedaagde] .”
[B] :
“Ja uh, hoe heet het, u had vanmiddag ook al gebeld en wij hebben inmiddels de bevestiging via de website gedaan.”
[eiseres] :
“Oh inderdaad, ja dat klopt, wij hebben inderdaad vandaag om 11.38, de opdracht, uh, online geactiveerd binnengekregen.”
[B] :
“Hmm hmm”
[eiseres] :
“Ik had daar nog even een korte vraag over namelijk, uhm, ik spreek met mevrouw [gedaagde] ?”
[B] :
“Nee, met, hoe heet dat, haar assistente, maar ik denk dat je het ook aan mij kan vragen hoor.”
[eiseres] :
“Ooh, heel goed, ik spreek nou met mevrouw?”
[B] :
“ [B] .”
[eiseres] :
“Mevrouw [B] . Mevrouw [B] , in het kader van onze informatieplicht aangaande de bevoegdheid van de opdrachtgever,”
[B] :
“Ja?”
[eiseres] :
“had ik nog even een korte vraag, wij zien op de opdrachtformulier staan dat het, uh, dat de opdrachtgever mevrouw [gedaagde] is.”
[B] :
“Ja, dat klopt.”
[eiseres] :
“en dat zij bevoegd is via het handelsregister.”
[B] :
“Hmm hmm.”
[eiseres] :
“En nou hebben wij dus, uh, bij het handelsregister geraadpleegd, alleen wij konden, uh, wij konden, uh, psycholoog [gedaagde] niet terugvinden. Dus vandaar.”
[B] :
“ [gedaagde] .”
[eiseres] :
“Ja.”
[B]
: “Uh, het handelsregister is toch gewoon Kamer van Koophandel?”
[eiseres] :
“Ja, inderdaad, wij konden dat, uh, wij konden dus psycholoog [gedaagde] niet terugvinden bij de Kamer van Koophandel.”
[B] :
“Ik heb hier wel een KvK nummer voor je, misschien helpt dat?”
[eiseres] :
‘Oh, wellicht ja.”
[B] :
“Ja, [nummeraanduiding 1] ”
[eiseres] :
“ [nummeraanduiding 1] ”
[B] :
“ [nummeraanduiding 2] ”
[eiseres] :
“ [nummeraanduiding 2] ”
[B] :
“ [nummeraanduiding 3] ”
[eiseres] :
“ [nummeraanduiding 3] ”
[B] :
“ja, want, uh, ik heb laatst nog een, uh, een aanvraag gedaan voor Kamer van Koophandel, uh, kopie voor andere dingen en toen, uh, kwam alles gewoon goed eruit, dus het lijkt me sterk dat het niet uit jullie zoeksysteem kan komen.”
[eiseres] :
“Nou, wij, wij zijn ingelogd namelijk op het, op het KvK systeem dus vandaar, maar goed, wellicht dat ik, uh wellicht dat ik verkeerd heb gezocht. Nou wij gaan het…”
[B] :
Kunt u het nu wel vinden of gaat u dat later doen?’
[eiseres] :
“Nee, dat ga ik straks wel even doen, omdat…”
[B] :
“Oh, ok.”
[eiseres] :
“Ik geloof het ook wel omdat u al, omdat u al zegt dat de opdracht is, de opdracht door mevrouw [gedaagde] zelf is gegeven.”
[B] :
“Ja.”
[eiseres] :
“Nou, rest mij tot slot om nog even te bedanken voor, uh, voor uw tijd en deze opdracht en namens ons nog een fijne dag verder.”
[B] :
“Ja, fijne dag. Doei.”
[eiseres] :
“Daag.”