Op enig moment is [naam] van [verzoeker] gaan verlangen dat hij telefonische werkzaamheden gaat verrichten. Op 19 maart 2013 heeft in dat kader een gesprek plaatsgevonden tussen [verzoeker] en [naam] en [naam]. In het door [naam] gemaakte verslag van dat gesprek staat onder meer:
(…)
Wat verwacht [verzoeker] ([verzoeker] - kantonrechter) van zijn functie nu met de veranderingen binnen het bedrijf? Eigenlijk als het zelfde, als allround monteur en dan binnen een erg mooie zaak. [naam] ([naam] - kantonrechter) verwacht daarbij ook, telefoneren. Daarmee wordt er een mate van zelfstandigheid gecreëerd zodat [verzoeker] eventueel zelfstandig de winkel zou kunnen regelen.
(…)
[verzoeker] begrijpt wat de verwachtingen zijn van [naam] en zegt dat te willen leren. Het bellen zal volgens hem niet mogelijk zijn. Volgens [naam] zijn de uitbreidingen op zijn huidige werkzaamheden niet mogelijk zijn zonder dat er gebeld gaat worden.
(…)
De reparaties die [verzoeker] verricht moeten zorgvuldiger gedaan worden. Ook dit zal indirect met bellen te maken hebben. Bij onduidelijkheden sneller bellen met klanten of firma's.
(…)
[verzoeker] geeft aan momenteel via sms problemen op te lossen als hij dingen fout heeft gedaan. Dit is niet naar tevredenheid van [naam]. Ook hier draait het dan toch ook weer om bellen, communiceren en opletten. Volgens [verzoeker] moet hij misschien een duidelijker achterop de envelop noteren wat hij bij onderzoek geconstateerd heeft. Nee, [naam] vindt dat [verzoeker] zelf met de klant moet bellen.
(…)
We komen terug op het feit dat [naam] [verzoeker] als volleerd, allround monteur aan het werk wil hebben, inclusief telefoneren. [verzoeker] zegt dat hij zo niet is aangenomen. Hij zegt aangenomen te zijn als monteur zonder te moeten bellen.
(…)